Лабораторію прикладної психології освіти було створено у 2014 році.
Дослідження лабораторії прикладної психології освіти ґрунтується на положенні про специфічні функції прикладної психології в системі психологічного знання і практики, такі як синтез різних за своєю природою методологічних і теоретичних поглядів на психіку людини та закономірності її розвитку; аналіз та узагальнення досвіду психологічного практикування, його методів, методик, прийомів; розробку методів, методик і технологій психологічного практикування та формулювання проблем і предметів окремих наукових досліджень.
Особливого значення у роботі лабораторії надано співпраці і координації партнерської науково-пошукової, консультаційної, просвітницької та інформаційної діяльності з структурними підрозділами психологічної служби системи освіти. Велику вагу науковці лабораторії приділяють змістовному наповненню професійної діяльності практичних психологів і соціальних педагогів в умовах реалізації Концепції нової української школи. На запит соціально-психологічної практики науковим колективом лабораторії прикладної психології освіти розроблено і здійснюється впровадження на всеукраїнському рівні інноваційного проєкту «Інформаційно-освітня протиалкогольна програма для учнів 7-8 класів «Сімейна розмова».
Важливим напрямом діяльності лабораторії є здійснення всеукраїнських моніторингів з актуальних питань функціонування системи освіти, зокрема, ставлення учасників освітнього процесу до проблем збереження психічного і фізичного здоров’я, протиправної поведінки підлітків, надання допомоги внутрішньо переміщеним особам, дітям і сім’ям, які постраждали від війни тощо.
В складі лабораторії працюють 4 доктори, 7 кандидатів наук.
СПІВРОБІТНИКИ ЛАБОРАТОРІЇ