Графік навчальних вебінарів

11 березня 2024 року

“Методи та прийоми психологічної роботи з дітьми початкової школи в постковідний період”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

1 квітня 2024 року

“Психологічна стійкість педагога та психолога: як підтримувати власну стресостійкість в умовах постійних загроз?”

Лектори:

Руслана Мороз, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи;

Дробишева Марина, психолог вищої категорії, психолог БФ «Голоси дітей»;

Дробишев Роман, психолог БФ «Голоси дітей».

2 квітня 2024 року

“Психолого-педагогічний супровід дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

3 квітня 2024 року

“Психологічне відновлення учасників освітнього процесу: цілі, завдання, інструменти”

Лекторка — Ірина Марухіна Ірина, наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи; завідувач НМЦ психологічної служби КЗ «Сумський ОІППО».

8 квітня 2024 року

«Психологічні особливості реагування на травматичний стрес дітей, що пережили травму війни. Перша психологічна допомога для дітей під час уроку»

Лектори:

Руслана Мороз, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи;

Дробишева Марина, психолог вищої категорії, психолог БФ «Голоси дітей»;

Дробишев Роман, психолог БФ «Голоси дітей».

10 квітня 2024 року

“Соціально-психологічна постковідна реабілітація в закладах освіти: інструменти діагностики та відновлення” (частина І)

Лекторка — Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

12 квітня 2024 року

“Соціально-психологічна постковідна реабілітація в закладах освіти: інструменти діагностики та відновлення” (частина IІ)

Лекторка — Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

16 квітня 2024 року

“Ознайомлення з методикою інтервізійної підтримки практичних психологів” (I частина)

Лекторка — Руслана Мороз, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

17 квітня 2024 року

“Соціально-психологічна реабілітація в діяльності психологічної служби: зміст, інструменти, виклики та перспективи”

Лекторка — Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

19 квітня 2024 року

«Психологічні особливості реагування на травматичний стрес дітей, що пережили травму війни, то взаємодії з ними під час навчання»

Лектори:

Руслана Мороз, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник УНМЦ практичної психології та соціальної роботи, експерт, психолог БФ «Голоси дітей», психотерапевт за методом кататимно-імагинативних переживань, кризовий психолог, травматерапевт, клінічний супервізор;

Євгенія Курченко, психолог-методист, практичний психолог вищої категорії Миколаївського ліцею №3, психолог БФ «Голоси дітей», кризовий психолог.

22 квітня 2024 року

“Інтервізія як метод навчання та професійної підтримки працівників психологічної служби: алгоритм проведення” (г.1)

Лекторка — Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

23 квітня 2024 року

“Ознайомлення з методикою інтервізійної підтримки практичних психологів” (II частина)

Лекторка — Руслана Мороз, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

23 квітня 2024 року

“Аналіз проблеми формування навчальної мотивації як психологічного чинника досягнення успішності у навчанні дітей з особливими освітніми потребами”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

25 квітня 2024 року

“Інтервізія як метод навчання та професійної підтримки працівників психологічної служби: алгоритм проведення” (г.2)

Лекторка — Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

26 квітня 2024 року

“Інструменти соціально-психологічної реабілітації та інтервізія як метод професійної підтримки працівників психологічної служби”

Лекторка — Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

30 квітня 2024 року

«Використання інноваційних методів для профілактики та корекції професійного вигорання практичного психолога»

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

23 травня 2024 року

«Ознайомлення з методикою інтервізійної підтримки практичних психологів системи освіти України»

Лекторка — Руслана Мороз, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

28 травня 2024 року

«Ознайомлення з методикою інтервізійної підтримки практичних психологів системи освіти України»

Лекторка — Руслана Мороз, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

30 травня 2024 року

“Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з використанням ІКТ”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

31 травня 2004 року

«Шляхи ефективного психолого-педагогічного впливу в закладах освіти з інклюзивним навчанням»

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

4 червня 2024 року

«Ознайомлення з методикою інтервізійної підтримки практичних психологів системи освіти України»

Лекторка — Руслана Мороз, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

6 червня 2024 року

«Технології відновлювальної комунікації в конфліктах як ефективна взаємодія учасників освітнього процесу»

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

10 вересня 2024 року

“Особливості реалізації Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Україні: практичні кейси”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

13 вересня 2024 року

“Супервізія як засіб профілактики емоційного вигорання фахівця психологічної служби в постковідний період”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

18 вересня 2024 року

“Ефективні техніки та методи соціально-психологічного відновлення ментального здоров’я учасників освітнього процесу”

Лекторки:

Ткачук Ірина Іванівна, кандидатка педагогічних наук, вчений секретар, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи;

Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи;

Мар’яна Вовчук, практичний психолог КЗНЗ «Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центру №1», лідер професійної спільноти закладів освіти обласного підпорядкування.

19 вересня 2024 року

“Методики оптимізації психічного стану особистості в постковідній та воєнний період”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

23 вересня 2024 року

“Базові цінності та етичні принципи супервізії в роботі практичного психолога”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

24 вересня 2024 року

“Особливості взаємодії супервізора та супервізованого – ключові елементи контракту”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

27 вересня 2024 року

“Прикладні методики та основи супервізії в професійній діяльності практичного психолога: соціально-психологічна реабілітація”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

3 жовтня 2024 року

“Розвиток і активізація особистісних ресурсів учнів старшої школи”

Лекторка — Ткачук Ірина Іванівна, кандидатка педагогічних наук, вчений секретар, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи

11 жовтня 2024 року

“Когнітивно-орієнтовані методи психокорекції для керування емоційним станом та поведінкою у складних життєвих ситуаціях”

Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

25 жовтня 2024 року

“Постковідний період: техніки відновлення ментального здоров’я”

Лекторка — Вікторія Предко, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, докторка філософії в галузі психології