Методи і прийоми психологічної реабілітації дітей початкової школи в постковідний період в умовах війни обговорили з учасниками вебінару

У понеділок, 11 березня 2024 року, відбувся навчальний онлайн-вебінар на тему «Методи та прийоми психологічної реабілітації дітей початкової школи в постковідний період в умовах війни» з працівниками психологічної служби Вінницької області.

Під час заходу слухачі були ознайомлені з прикладами методів та прийомів соціально-психологічної реабілітації учнів молодшої школи, засобами формування навичок позитивного спілкування в професійній діяльності фахівців служби.

Також було розширено знання учасників вебінару про комунікаційну компетентність в інтернет-просторі з акцентом на формах роботи з учнями в постковідний період в умовах війни.

У заході взяли участь 27 фахівців, які працюють з закладах загальної середньої освіти з учнями.

Кожен і кожна  з них мають практичний досвід роботи з дітьми з різною тематикою звернень.

Важливо на цьому етапі структурувати труднощі зі схожою симптоматикою та узагальнювати успішні практики.

Лектором виступила Каменщук Тетяна, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи.

Захід проведено за грантової підтримки Національного фонду досліджень України в рамках проєкту «Постковідна соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в діяльності працівників психологічної служби», реєстраційний номер 2021.01/0198.