Під час вебінару обговорено технології відновлювальної комунікації в конфліктах як ефективну взаємодію учасників освітнього процесу

6 червня проведено навчальний вебінар на тему «Технології відновлювальної комунікації в конфліктах як ефективна взаємодія учасників освітнього процесу».

Участь у заході  взяли 28 фахівців психологічної служби системи освіти Херсонської області.

Старша наукова співробітниця Центру Тетяна Каменщук представила теоретичний аналіз копінг-стратегій, що можуть ефективно застосовуватися для підтримання благополуччя людини, її фізичного та психічного здоров’я та задоволеності соціальними відносинами. Враховуючи, що одні і ті ж події життя можуть мати різне стресове навантаження, залежно від їхньої суб’єктивної оцінки дорослою особою, тому стресова подія починається з оцінки будь-якого внутрішнього (наприклад, думка) чи зовнішнього (наприклад, дорікання) стимулу.

Практичний блок проблематики містив оцінку власних ресурсів та особистісних факторів, характеристику критеріїв соціальної підтримки, зокрема: наявність людей, які є значимими; оцінку соціального становища та впливовість; частоту контактів з важливими людьми.

Виділено основні завдання копінгу:

  • мінімізація негативних впливів та підвищення можливості відновлення активностей;
  • терпеливість, пристосування чи зміна життєвої ситуації, підтримка емоційної рівноваги.

Захід проведено за грантової підтримки Національного фонду досліджень України в рамках проєкту «Постковідна соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в діяльності працівників психологічної служби», реєстраційний номер 2021.01/0198.