31 травня старшою науковою співробітницею Центру Тетяною Каменщук було проведено навчальний вебінар на тему «Шляхи ефективного психолого-педагогічного впливу в закладах освіти з інклюзивним навчанням».
Участь у заході взяли 15 фахівців.
Подано напрацювання вітчизняних науковців стосовно психологічних змін за наслідками пандемії в Україні. Зроблено акценти на проявах, основних формах роботи з учнями з ООП, розкрито мету та завдання змісту навчальної роботи. Підкреслено значущість взаємовпливу об’єктивних та суб’єктивних факторів на формування майбутньої дорослої особистості.
Враховуючи те, що нерідко перевантаження в школі та проблеми в колективі стають причинами погіршення психоемоційного стану учнів, з фахівцями було обговорено причини неуспішності дітей, які найчастіше зустрічаються, зокрема: слабкість пізнавальних процесів, несформованість навчальних навичок та відсутність мотивації. Вкрай важливо педагогам та психологам вчасно розпізнати симптоми психічного захворювання учнів на ранній стадії та запобігти їх подальшому розвитку.
Під час заходу представлено основні правила здійснення психологічної підтримки усіх учасників освітнього процесу та правила для екстрених ситуацій в навчальному закладі з інклюзивним навчанням. Надано орієнтовні протоколи для учнів та дорослих, обговорено шляхи реалізації різних психологічних методів та прийомів з урахуваннях ступеню складності порушень психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Захід проведено за грантової підтримки Національного фонду досліджень України в рамках проєкту «Постковідна соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в діяльності працівників психологічної служби», реєстраційний номер 2021.01/0198.