Постковідна реабілітація

більше >>

Методична підтримка

більше >>

Студії професійного розвитку

більше >>

Новини

ЯК ПСИХОЛОГУ НЕ ПЕРЕТВОРИТИСЯ НА РАВЛИКА ПІД ЧАС ТА ПІСЛЯ ВІЙНИ?

За словами німецького професора Харальда Каруца, у кризовій події психолог відноситься до представників критичної інфраструктури, оскільки знаходиться на передовій, щодо ліквідації наслідків такої події. Водночас психологи є представниками громад, які знаходяться поблизу зони активних бойових дій або, які зазнають постійних обстрілів з ворожої території. Частина психологів втратили близьких або були вимушені переїхати з основного місця […]
22.04.2025

Принципи «безпечної» роботи психолога

Що треба врахувати в роботі фахівцям психологічної служби, щоб не нашкодити клієнту, з яким ти працюєш та подбати про себе. Спробуємо дати коротенькі поради, нагадати принципи «безпечної» роботи. 1. Відповідна освіта, навички та вміння. Перед тим як брати «випадок» в роботу, задайте собі питання – чи достатньо у мене професійних компетенцій, знань, вмінь в цій […]
22.04.2025

З ЛЮБОВʼЮ ДО СЕБЕ

Любов до себе – це не егоїзм і не розкіш. Це – основа нашої внутрішньої опори, джерело ресурсу, здатність відновлюватися, турбуватись про себе, будувати здорові стосунки, бути емоційно зрілою людиною. Самоемпатія, турбота про себе, ніжність до себе – усе це закладається ще в дитинстві. Але, на жаль, не всі мали щастя зростати в психологічно безпечному […]
22.04.2025

НЕЙРОБІОЛОГ ЕСТАНІСЛАО БАХРАХ: ТВОРИТИ МОЖЕ КОЖЕН

Наша нервова система працює так, що вигадування чогось нового стимулює центри задоволення. Молекулярний біолог, нейропсихолог, доктор наук Естаніслао Бахрах розповідає, що є способи, за допомогою яких можна отримувати більше інсайтів-осяянь. Пропонуємо до вашої уваги цитати з його бестселера «Гнучкий розум. Як бачити речі інакше та думати нестандартно». Часто стандартне мислення обмежує розум, заважає дивитися глибше […]
22.04.2025

Заклад освіти – фортеця стійкості

У ці непрості часи війни ми усвідомлюємо, наскільки важливо, щоби для наших дітей насамперед заклади освіти були такими «фортецями стійкості» та найбільш безпечними місцями як у фізичному так і у психологічному сенсах. А тому так необхідно створювати психологічно безпечне освітнє середовище, свідомо скерувати освітні зусилля на зміцнення в педагогах та у здобувачах освіти і їх батьках складових психологічної життєстійкості, інтеграції практик стійкості у освітню програму. І звісно – бути чутливими до тих дітей, які потребують фахової допомоги – щоби вчасно виявити, підтримати, а при потребі скерувати за належною спеціалізованою допомогою.
21.04.2025

ПРОЄКТИ

ПАРТНЕРИ