Шановні колеги!
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи за підтримки Національного фонду досліджень України розпочинає проведення навчальних вебінарів для працівників психологічної служби з метою ознайомлення їх з методиками соціально-психологічної реабілітації учасників освітнього процесу і з методикою інтервізійної підтримки практичних психологів.
Додаткова інформація про кожен захід буде розміщена додатково разом із формою реєстрації https://www.facebook.com/groups/psyua/permalink/2536220873219771/?mibextid=c7yyfP
Здійснюється фахівцями Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи за підтримки Національного фонду досліджень України (реєстраційний номер проєкту: 2021.01/0198)
“Методи та прийоми психологічної роботи з дітьми початкової школи в постковідний період” (11.03). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
“Психологічна стійкість педагога та психолога: як підтримувати власну стресостійкість в умовах постійних загроз?” (01.04). Лектори: Руслана Мороз, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи; Дробишева Марина, психолог вищої категорії, психолог БФ «Голоси дітей»; Дробишев Роман, психолог БФ «Голоси дітей».
“Психолого-педагогічний супровід дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання” (02.04). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
“Психологічне відновлення учасників освітнього процесу: цілі, завдання, інструменти” (03.04). Лекторка — Ірина Марухіна Ірина, наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи; завідувач НМЦ психологічної служби КЗ «Сумський ОІППО».
«Психологічні особливості реагування на травматичний стрес дітей, що пережили травму війни. Перша психологічна допомога для дітей під час уроку» (08.04). Лектори: Руслана Мороз, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи; Дробишева Марина, психолог вищої категорії, психолог БФ «Голоси дітей»; Дробишев Роман, психолог БФ «Голоси дітей».
“Соціально-психологічна постковідна реабілітація в закладах освіти: інструменти діагностики та відновлення” (частина І – 10.04, частина ІI – 12.04). Лекторка — Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
“Ознайомлення з методикою інтервізійної підтримки практичних психологів” (16.04, 23.04, 23.05, 28.05, 04.06). Лекторка — Руслана Мороз, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
“Соціально-психологічна реабілітація в діяльності психологічної служби: зміст, інструменти, виклики та перспективи” (17.04). Лекторка — Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
«Психологічні особливості реагування на травматичний стрес дітей, що пережили травму війни, то взаємодії з ними під час навчання» (19.04). Лектори: Руслана Мороз, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник УНМЦ практичної психології та соціальної роботи, експерт, психолог БФ «Голоси дітей», психотерапевт за методом кататимно-імагинативних переживань, кризовий психолог, травматерапевт, клінічний супервізор; Євгенія Курченко, психолог-методист, практичний психолог вищої категорії Миколаївського ліцею №3, психолог БФ «Голоси дітей», кризовий психолог.
“Інтервізія як метод навчання та професійної підтримки працівників психологічної служби: алгоритм проведення” (22.04, 25.04) Лекторка — Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
“Аналіз проблеми формування навчальної мотивації як психологічного чинника досягнення успішності у навчанні дітей з особливими освітніми потребами” (23.04). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
“Інструменти соціально-психологічної реабілітації та інтервізія як метод професійної підтримки працівників психологічної служби” (26.04). Лекторка — Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
«Використання інноваційних методів для профілактики та корекції професійного вигорання практичного психолога» (30.04). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
“Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з використанням ІКТ” (30.05). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
«Шляхи ефективного психолого-педагогічного впливу в закладах освіти з інклюзивним навчанням» (31.05). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
«Технології відновлювальної комунікації в конфліктах як ефективна взаємодія учасників освітнього процесу» (06.06). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
“Особливості реалізації Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Україні: практичні кейси” (10.09). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
“Супервізія як засіб профілактики емоційного вигорання фахівця психологічної служби в постковідний період” (13.09). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
“Ефективні техніки та методи соціально-психологічного відновлення ментального здоров’я учасників освітнього процесу” (18.09). Лекторки: Ткачук Ірина Іванівна, кандидатка педагогічних наук, вчений секретар, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи; Діана Романовська, кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи; Мар’яна Вовчук, практичний психолог КЗНЗ «Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центру №1», лідер професійної спільноти закладів освіти обласного підпорядкування.
“Методики оптимізації психічного стану особистості в постковідній та воєнний період” (19.09). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
“Постковідний період: техніки відновлення ментального здоров’я” (25.10). Лекторка — Вікторія Предко, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, докторка філософії в галузі психології.
“Базові цінності та етичні принципи супервізії в роботі практичного психолога» (13.11). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.
«Стратегії психосоціальної підтримки ментального здоров’я та персонального добробуту учасників освітнього процесу» (13-14.11). Лектори: Вікторія Предко, докторка філософії в галузі психології, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України; Олена Богдан, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; Олена Пінчук, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.
«Особливості взаємодії супервізора та супервізованого — ключові елементи контракту» (20.11). Лекторка — Тетяна Каменщук, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.