23 квітня 2024 року старшою науковою співробітницею Центру Тетяною Каменщук було проведено навчальний онлайн-вебінар «Аналіз проблеми формування навчальної мотивації як психологічного чинника досягнення успішності у навчанні дітей з особливими освітніми потребами».
Участь у заході взяли 29 фахівців психологічної служби Вінницької області.
Під час вебінару проаналізовано та визначено особливості зміни емоційно-вольової сфери особистості дітей в постковідний період. Розглянуто поняття емоційної складової особистості, визначені провідні ознаки емоційного розвитку, описання яких ґрунтуються на гуманістичному підході. З учасниками обговорено ключові терміни за темою – навчальна мотивація, емоційний розвиток, особистість, вікові періоди, емоційна готовність тощо.
Також, було практично відпрацьовано особливості формування вміння ставити перед собою чіткі осмислені навчальні цілі, що часто вважають запорукою життєвого успіху. Акцент зроблено на тому, що особливості розвитку емоційної сфери особистості дітей з особливими освітніми потребами в постковідний період детермінуються розвитком стосунків в сім’ї та конкретними умовами нової соціальної ситуації, викликаної умовами проживання за наслідками війни. В цілому, постковідний період та наслідки війни для українців спричинили психологічні зміни, що обумовлюють психічну діяльність.
Захід проведено за грантової підтримки Національного фонду досліджень України в рамках проєкту «Постковідна соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в діяльності працівників психологічної служби», реєстраційний номер 2021.01/0198.