Вебінар “Психологічні особливості реагування на травматичний стрес дітей, що пережили травму війни. Перша психологічна допомога для дітей під час уроку”

8 квітня відбувся черговий із серії вебінарів, започаткованих  УНМЦ практичної психології та соціальної роботи НАПН України, КВНЗ “Херсонська академія неперервної освіти” та БФ “Голоси дітей”.

Тема вебінару «Психологічні особливості реагування на травматичний стрес дітей, що пережили травму війни. Перша психологічна допомога для дітей під час уроку». У заході взяли участь 39 осіб.

Перша психологічна допомога є важливою для надання підтримки та допомоги людям і, особливо, дітям у кризових чи емоційно напружених ситуаціях. Вона допомагає зменшити стрес, покращує самопочуття та здатність особи ефективно впоратися зі своїми емоціями. Зазвичай ППД може надавати широкий спектр фахівців, які отримали відповідну підготовку та кваліфікацію.

Вчителі також можуть надавати першу психологічну допомогу своїм учням, забезпечуючи їх емоційну підтримку та направляючи до відповідних професіоналів у разі потреби.

Робота в освітньому середовищі може стикати нас з різноманітними ситуаціями, де навички психологічної підтримки можуть бути надзвичайно корисними. Це може включати в себе розуміння та допомогу учням з емоційними труднощами, стресом, чи деякими навчальними та особистісними проблемами. Важливо, щоб особи, які надають першу психологічну допомогу, мали розуміння основних принципів та технік допомоги в кризових ситуаціях і дотримувалися етичних норм та професійних стандартів.

Вебінар було проведено в рамках проєкту «Постковідна  соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в  діяльності працівників психологічної служби», реєстраційний номер  2021.01/0198.