22 квітня 2024 року відбувся перший навчальний вебінар «Інтервізія як метод навчання та професійної підтримки працівників психологічної служби: алгоритм проведення» з ознайомлення з методикою інтервізійної підтримки для працівників психологічної служби Чернівецької області. Вебінар проводився у форматі роботи інтервізійної групи з метою впровадження у роботу фахівців психологічної служби системи освіти інтервізії як методу навчання та професійної підтримки.
![](https://psyua.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/22.04.24_4-1024x640.png)
Теоретичний блок провела Діана Романовська, старший науковий співробітник лабораторії прикладної психології освіти Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, завідувач НМЦ практичної психології та соціальної роботи ІППО Чернівецької області. За допомогою презентації вона ознайомила з інформацією про те, що таке інтервізія, який склад інтервізійної групи, її переваги над методичним об’єднанням чи іншими видами професійного зростання, яка структура та алгоритм проведення інтервізії, роль модератора.
![](https://psyua.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/22.04.24_5-1024x636.png)
Практичний блок було проведено спільно з модератором Мар’яною Вовчук, практичним психологом КЗ «Чернівецький обласний навчально-реаблітаційний центр №1».
Під час інтервізії було розглянуто кейс практичного психолога, який як інтервізант представив свою ситуацію роботи з підлітком.
Модератор застосовував структуру проведення інтервізії, запропоновану Себастьяном Хмелінські.
Захід відбувся за грантової підтримки Національного фонду досліджень України в рамках проєкту «Постковідна соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в діяльності працівників психологічної служби», реєстраційний номер 2021.01/0198.