Психолого-педагогічний супровід формування психологічної безпеки учасників освітнього процесу закладу загальної середньої освіти в умовах війни і післявоєнного відновлення

Спонсори/донори/співвиконавці: Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

Роки виконання: 2023-2028 рр.

Цільова аудиторія, кількість охоплених представників ЦА: Педагогічні працівники Херсонської області

Результати:

Заплановано розроблення та експериментальна перевірка на базі Академії технологій підвищення компетентності педагогічних працівників з таких питань:

  • відновлення психоемоційного стану батьків після деокупації (методи та практики виховної роботи для класних керівників);
  • саморегуляція учасників освітнього процесу;
  • психологічна підтримка дітей у воєнний/післявоєнний час;
  • відновлення емоційного та психофізичного стану учнів: які пережили окупацію, які повернулись додому після евакуації, які знаходяться на ТОТ, які знаходяться за межами країни;
  • надання психологічної підтримки учнів (на ТОТ, ВПО) під час освітнього процесу. Впровадження психологічних розвантажень під час уроків (дистанційне навчання);
  • розпізнавання психоемоційних станів дітей/учнів та алгоритм впливу на ці стани. Посттравматичний синдром в учасників освітнього процесу;
  • відновлення соціальної згуртованості в громадах та спільнотах (взаємні звинувачення «виїхали/залишились», якщо є явища колаборації, почуття відторгнення після повернення з евакуації). Зміни у ціннісній сфері;
  • вторинна травматизація під час психолого-педагогічної підтримки. «Травма свідка»;
  • особливості психолого-педагогічного супроводу сімей військовослужбовців та сімей загиблих.