Лектор:Предко В.
Дата проведення: 26.10.2023 (четвер), час 14.00-15.00
Кількість учасників:12
Розглянуті питання:
• Особливості прояву зовнішнього та внутрішнього локусу контролю особистості
• Психологічне значення внутрішнього локусу контролю для психічного здоров’я
• Психологічні техніки гармонізації внутрішнього та зовнішнього локусу контролю.
Рекомендована література
- Шестопалова Т.В. Психологічна підтримка дітей та підлітків у воєнний період. Педагогічний вісник. 2023. №1. С. 62-65. URL: https://znayshov.com/FR/19631/1_2023-64-67.pdf
- Miller K. E., Jordans M. J. D. Determinants of children’s mental health in war-torn settings: Translating research into action //Current psychiatry reports. 2016. Vol. 18. №. 6. P. 58. https://doi.org/10.1007/s11920-016-0692-3
- Предко, В. Психологічні особливості взаємозв’язку життєстійкості та локусу контролю учасників освітнього процесу під час війни / В. Предко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. / за наук. редакцією І. С. Булах. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 21 (66). – С. 70-77.
- Keith T. Z., Pottebaum S. M., Eberhart S. Effects of self-concept and locus of control on academic achievement: a large-sample path analysis. Journal of psychoeducational assessment. 1986. Vol. 4, no. 1. P. 61–72. URL: https://doi.org/10.1177/073428298600400107.
- Carden R., Bryant C., Moss R. Locus of control, test anxiety, academic procrastination, and achievement among college students. Psychological reports. 2004. Vol. 95, no. 2. P. 581–582. URL: https://doi.org/10.2466/pr0.95.2.581-582.