Самодопомога та відновлення ресурсного стану педагогів в постковідний період війни

Лектор: Романовська Д.

Дата проведення: 20.09.2023

Кількість учасників: 27

Розглянуті питання: Ознайомились з поняттями «самодопомога», «відновлення», «ресурси», «активи». Опрацювали 3 практичні способи використання моделі внутрішньої стійкості BASIC PH. Визначили власні домінуючі канали відновлення за допомогою експрес-діагностики, опитувальника та за допомогою МАК «O.M.N.I.K». Ознайомились з алгоритмом проведення Травма Тейпінг Технікою (ТТТ), який фахівцям психологічної служби можна використовувати в роботі з педагогами.

Рекомендована література:

  1. Богданов С. О., Гірник А. М., Залеська О. В. та ін. Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/ стресостійкості у дітей освітніх навчальних закладах: навчально-методичний посібник. Київ: Університетське видавництво ПУЛЬСАРИ, 2017.  208 с.
  2. Бріер Джон, Кетрін Скотт. Основи травмофокусованої терапії. Львів: Свічадо, 2015. 448 с.
  3. Романовська. Д.Д., Ящук М.Г. Ефективні технології розвитку та відновлення стресостійкості/ життєстійкості у дітей та дорослих. Методичний посібник для практичних психологів, соціальних педагогів. Чернівці, 2018. 180 с.
  4. Романовська Д.Д., Швачій Р.А. Гармонізація психічного здоров’я, розвиток життєстійкості, стресостійкості учасників освітнього процесу: методичний комплекс для подолання наслідків пандемії COVID-19 працівниками психологічної служби в закладі освіти. Чернівці, 2020. 90 с.
  5. Mooli Lahad, Miki Doron, Publisher : Washington, D.C. : JOS Press, 2010.