Розвиток життєстійкості старшокласників засобами профорієнтації

Лектори:

Ткачук І., кандидат педагогічних наук, в. о. ученого секретаря Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України,

Охріменко З., кандидат педагогічних наук, завідувачка лабораторії виховання готовності до ринку праці Інституту проблем виховання НАПН України.

Дата проведення: 25.10.2023, 1.11.2023 р.

Кількість учасників: 12

Розглянуті питання:

1.Важливість профорієнтаційного супроводу в постковідний період війни

2. Засоби профорієнтації як інструмент активізації особистісного потенціалу старшокласників

3. Психотерапевтичний ефект профорієнтації

4. Технології активізації кар’єрного самовизначення старшокласників

Рекомендована література

  1. Охріменко, З., Ткачук, І. (2023). Кар’єрне становлення здобувачів освіти: сучасні профорієнтаційні технології і інструменти. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». № 16(48), 176–188, URL: http://surl.li/mlzht
  2. Ткачук І. І. Психолого-педагогічний супровід особистісного і професійного самовизначення старшокласників, що опинилися у складних життєвих обставинах внаслідок військових конфліктів/наук. ред. В. Г. Панок. Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2018. 78 с. URL : https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/713141
  3. Охріменко З.В. Профорієнтація як необхідна умова ефективного відновлення України в умовах воєнного і повоєнного стану. Модернізація педагогічної освіти у глобальному вимірі безпеки соціально-турбулентного світу: зб. мат. міжнародного форуму / за заг. ред. академіка В.П. Андрущенка. Київ: Вид-во УДУ їм. М. Драгоманова, 2023. С. 414-416URL : https://doi.org/10.31392/conf.UDU.2023.16.02
  4. Професійна орієнтація в сучасній школі: кращі методичні розробки практичних психологів і соціальних педагогів малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів, навчально-виховних об’єднань, навчально-виховних комплексів : методичні рекомендації / авт. кол. за наук. ред. І. І. Ткачук. К. : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017. – 115 с. URL : http://surl.li/aeomf
  5. Подолання наслідків пандемії COVID-19 у закладі освіти: навчально-методичний посібник / авт. кол: В. Г. Панок, І. І. Ткачук, Д. Д. Романовська, Р. А. Мороз, Т. Б. Гніда, В. М. Горленко, Н. В. Сосновенко; за наук. ред. В. Г. Панка. Київ : ДІА, 2021. 224 с. ISBN 978-617-7785-40-7 URL : http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/729074