Лектор: Романовська Д.
Дата проведення: 27.09.2023
Кількість учасників: 28
Розглянуті питання:Емоційна саморегуляція особистості: три рівні розвитку – несвідома; свідома; свідома смислова.
• Технологія розвитку емоційної саморегуляції учасників освітнього процесу: структура, методики, план реалізації.
• Технологія діагностики траєкторій емоційного реагування у стресових ситуаціях, експрес-дослідження домінуючого емоційно-почуттєвого стану (Помиткін Е.О.).
• Застосування технік саморегуляції, запропонованих у проекті «Скажи чесно, ти як?» для формування у старшокласників культури піклування про ментальне здоров’я.
Рекомендована література:
- Бекіньова Л.Б. Теоретичні підходи до проблеми емоційної саморегуляції особистості. URL: http://distance.dnu.dp.ua/ukr/conference/2015/osvitniy_dosvid/Bekinova.pdf (дата звернення: 20.09.2023).
- Психологія і педагогіка у протидії пандемії COVID-19: Інтернет-посібник / за наук. ред. В.Г. Кременя; [координатор інтернет-посібника В.В. Рибалка; колектив авторів]. Київ: ТОВ «Юрка Любченка», 2020. 243 с.
- Романовська Д.Д., Швачій Р.А. Гармонізація психічного здоров’я, розвиток життєстійкості, стресостійкості учасників освітнього процесу: методичний комплекс для подолання наслідків пандемії COVID-19 працівниками психологічної служби в закладі освіти. Чернівці, 2020. 90 с.
- Романовська Д.Д. Розвиток емоційної саморегуляції як технологія збереження і зміцнення психічного здоров’я педагога. Науково-методичні основи психологічного супроводу діяльності вчителя в умовах реформування освіти (діагностика і корекція). Практичний посібник. / авт. кол.: В. Г. Панок, І. В. Марухина, В. В. Рибалка, В. М. Горленко, Д. Д. Романовська, В. В. Предко, С. К. Шандрук, М. В. Саврасов, Н. В. Сосновенко; за наук. ред. В. Панка. Київ: УНМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України, 2022. С. 69-104. URL: https://lib.iitta.gov.ua/733538/1/Nauk_metod_osnovy_psykhol_suprovodu_diialnosti_vchytelia_v_umovakh_reform_osvity_%28diahnostyka_korektsiia%29.pdf?fbclid=IwAR1u3EUWwRGtzA18qhop_slN2VHzusu-VI_KBUfIonxaDinacD_aP2t1zKo (дата звернення 20.00.2023)