Діагностика постстресових станів педагогів

  1. САТS.
  2. Опитувальник самодіагностики типу поведінки в стресовій ситуації (В.В. Бойко).
  3. Методика визначення рівня тривожності у підлітків (автори А. Кастанеда, В.Р. Маккандалесс, Д.С. Палермо)
  4. Методика визначення стресостійкості та соціальної адаптації (автори Д. Холмс, К. Раге).
  5. Самооцінка психологічної адаптивності.
  6. Експрес-діагностика схильності до немотивованої тривожності (автор В.В. Бойко). 7. Експрес-діагностика схильності до немотивованої тривожності (автор В.В. Бойко).
  7. Експрес-діагностика схильності до немотивованої тривожності (автор В.В. Бойко).
  8. Методика оцінювання агресивності педагога (автор А. Ассингер).
  9. Методика дослідження копінг-поведінки в стресових ситуаціях (автори С. Норман, Д. Ф. Ендлер, Д. А. Джеймс, М. І. Паркер; адаптація Т. А. Крюкової).
  10. Шкала самооцінки проявів посттравматичного стресового розладу (ПТСР). Методика PCL-5.
  11. Шкала інтолерантності до невизначеності (ІН – 12) Н. Карлетона (адаптована Г. Громовою).
  12. Шкала резилієнсу Коннор-Девідсона (Kathryn M. Conner, Jonathan RT Davidson).
  13. Опитувальник посттравматичного зростання (post traumatic growth inventory).
  14. Інструмент дослідження резильєнтності (ІДР-14) (ФанВень Ху, Чен-Хан Лінь, Фан-Ру Юе, Ю-Тай Ло та Чун-Ін Лін, адаптація: Л. Колесніченко, О.Береженна.
  15. Шкала сприйняття значущості життя Р. Гібберда, Б. Ванденберга (The Perceived Life Significance Scale (PLSS) R. Hibberd, B. Vandenberg, 2015).
  16. Опитувальник резильєнтності Джудіт Джонсон.
  17. Шкала базових переконань (World Assumption Scale.