30 квітня 2025 року відбулися навчальні вебінари «Технологія розвитку емоційної саморегуляції: стратегія відновлення» і «Психологічна абетка як програма розвитку життєстійкості дітей. Застосування ігрових методів у реабілітаційному процесі» для групи практичних психологів закладів освіти Чернівецької та Вінницької областей за «Програмою підвищення кваліфікації практичних психологів з навчання методикам і технологіям постковідної соціально-психологічної реабілітації учасників освітнього процесу». Програма впроваджується в рамках проєкту «Постковідна соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в діяльності працівників психологічної служби», реєстраційний номер 2021.01/0198, за грантової підтримки Національно фонду досліджень України.

Провела навчальні вебінари Діана Романовська, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПНУ; завідувач науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи КЗ «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області».
Учасники вебінарів (48психологів) ознайомились з авторськими технологіями соціально-психологічного відновлення учасників освітнього процесу:
- ТРЕС — «Технологія розвитку емоційної саморегуляції» (автор: Романовської Д.Д.), для роботи з педагогами, батьками, підлітками (14 годинний тренінг + 3 рефлексивно-інтервізійні зустрічі);
- «Психологічна абетка для дошкільників і не тільки…» (автори: Панок В.Г., Романовської Д.Д., Гречко Р.І., Дєдов О.А., Дмитрюк О.С., Ісопеску Р.Т., Цимбалюк М.В.), для роботи з дошкільниками та молодшими школярами (33 заняття).
Під час практичної частини було опрацьовано методичний кейсом технік: «Самоаналіз почуттів», «Самовідчуття», «Технологія діагностики та керування власними емоційними траєкторіями у стресових ситуаціях», «Квадратне дихання», «Психологічна скульптура», «Техніка впливу на емоційний стан через зміну позицій тіла», «Заморожені», «Усмішка Будди», «Техніка роботи з емоціями «7 – П», арт-метод «Малюнок: Почуття», «Техніка звільнення від небажаних емоцій «Десять кроків».
Активне соціально-психологічне навчання відбувалося під час групової роботи: психологи складали орієнтовний алгоритм індивідуальної/групової соціально-психологічної реабілітації, визначали фаховий інструментарій.
З навчально-методичними матеріалами можна ознайомитись за покликанням нижче