27 березня 2025 р. відбулась методична зустріч українсько-британського проєкту «Dity Online: досвід, знання та поведінка українських дітей та їхніх батьків щодо ризикованої поведінки в Інтернеті під час війни в Україні».
Учасники зустрічі познайомились з результатами експертизи діагностичного інструментарію медико-соціальної програми з профілактики порушень здоров’я дітей шкільного віку «Українське лонгітюдне дослідження/Ukrainian Longitudinal Study та додаткового модуля «Dity Online» та організаційно-методичними аспектами проведення дослідження практичними психологами у закладах загальної середньої освіти Івано-Франківської, Київської та Чернігівської областей.
Інформацію про проведення четвертої хвилі «Українське лонгітюдне дослідження» (надалі – ULS) розміщено у листі ІМЗО від 08.08.2024 №21/08-1233 «Про методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році».
Методики щодо вивчення ментального здоров’я, які є частиною ULS додані до оновленого Перелік психодіагностичних методик та методик для соціально-психологічних обстежень, який розміщено у посібнику «Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби» практич. посіб. / авт.-упор.: І. І. Ткачук, Н. В. Пророк, Н. В. Лунченко, В.М. Горленко, В. Д. Острова, Н. В. Сосновенко;за заг. ред. В. Г. Панка. Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2024. 100 c. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/741698/1/diahnostychnyi_minimum_2024.pdf.
Практичний посібник рекомендовано Вченою радою Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України (протокол № 7 від 27.06.2024 р.). Інформація про даний посібник також є у вище згаданому листі на сторінці 15.