Проведено другий вебінар «Інтервізія як метод навчання та професійної підтримки працівників психологічної служби: алгоритм проведення»

25 квітня 2024 року відбувся другий навчальний вебінар «Інтервізія як метод навчання та професійної підтримки працівників психологічної служби: алгоритм проведення» з ознайомлення з методикою інтервізійної підтримки для працівників психологічної служби Чернівецької області.

Вебінар проводився у форматі роботи інтервізійної групи з метою впровадження у роботу фахівців психологічної служби системи освіти інтервізії як методу навчання та професійної підтримки. Вебінар було організовано для практичних психологів і соціальних педагогів закладів освіти, які стикнулись з складними випадками в рамках психологічної допомоги, соціально-психологічної реабілітації. Долучилися до інтервізійної групи 16 учасників.

Теоретичний блок провела Діана Романовська, старший науковий співробітник лабораторії прикладної психології освіти Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, завідувач НМЦ практичної психології та соціальної роботи ІППО Чернівецької області. За допомогою презентації вона ознайомила з інформацією про те, що таке інтервізія, який склад інтервізійної групи, її переваги над методичним об’єднанням чи іншими видами професійного зростання, яка структура та алгоритм проведення інтервізії, роль модератора.

Практичний блок було проведено спільно з модератором Мар’яною Вовчук, практичним психологом КЗ «Чернівецький обласний навчально-реаблітаційний центр №1». Під час інтервізії було розглянуто кейс роботи практичного психолога з підлітком із труднощами спілкування з дорослими, вчителями. Модератор застосовував структуру проведення інтервізії, запропоновану СебастьяномХмелінські.

Захід відбувся за грантової підтримки Національного фонду досліджень України в рамках проєкту «Постковідна соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в діяльності працівників психологічної служби», реєстраційний номер 2021.01/0198.