Заклад освіти – фортеця стійкості

У ці непрості часи війни ми усвідомлюємо, наскільки важливо, щоби для наших дітей насамперед заклади освіти були такими «фортецями стійкості» та найбільш безпечними місцями як у фізичному так і у психологічному сенсах. А тому так необхідно створювати психологічно безпечне освітнє середовище, свідомо скерувати освітні зусилля на зміцнення в педагогах та у здобувачах освіти і їх батьках складових психологічної життєстійкості, інтеграції практик стійкості у освітню програму. І звісно – бути чутливими до тих дітей, які потребують фахової допомоги – щоби вчасно виявити, підтримати, а при потребі скерувати за належною спеціалізованою допомогою.

Науковими співробітниками УНМЦ практичної психології і соціальної роботи підготовлено методичні матеріали з питань створення безпечного освітнього середовища для працівників психологічної служби, які можна завантажити за покликаннями нижче.

📩Формування безпечного освітнього простору закладу освіти в діяльності працівників психологічної служби / авт. кол: В. В. Байдик, Ю. П. Гопкало, І. О. Корнієнко, Н. В. Лунченко, Ю. А. Луценко, Р. А. Мороз, М. В. Саврасов, І. І. Ткачук; за наук. ред. Н. В. Лунченко, І. І. Ткачук. Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2023. 111 с.

📩Психологічна безпека освітнього середовища: методи, технології, шляхи формування: практичний посібник / авт. кол: В. В. Байдик, Ю. П. Гопкало, І. О. Корнієнко, Н. В. Лунченко, Ю. А. Луценко, Р. А. Мороз, М. В. Саврасов; за наук. ред. Н. В. Лунченко. НАПН України, Укр. наук.- метод. центр практ. психол. і соц. роботи. Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2024. 134 с.