Партнерська супервізія як інструмент підтримки фахівців психологічної служби

Продовжується навчання фахівців психологічної служби закладів освіти Чернівецької та Вінницької областей у межах Всеукраїнського проєкту «Постковідна соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в діяльності працівників психологічної служби», що реалізується за підтримки Національного фонду досліджень України (реєстраційний номер 2021.01/0198).

10 квітня 2025 року відбулася онлайн-лекція «Концептуальні основи партнерської супервізії (інтервізії) та структура інтервізійної сесії», проведена науковцями Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України.

У межах заходу учасники мали змогу:

– ознайомитися з поняттям інтервізії та її цінністю для професійного розвитку фахівців психологічної служби;

– дізнатися про принципи партнерської взаємодії в інтервізійних групах;

– розглянути типову структуру інтервізійної сесії та можливі формати її проведення.

Лекція мала практичну спрямованість: учасники не лише отримали теоретичні знання, але й розглянули конкретні приклади організації інтервізійної взаємодії у своєму професійному середовищі.

Заняття відбулося у співпраці з фахівцями науково-методичних центрів практичної психології та соціальної роботи КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» та КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти».