У межах реалізації проєкту «Постковідна соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в діяльності працівників психологічної служби», що здійснюється за підтримки Національного фонду досліджень України (реєстраційний номер 2021.01/0198), 4 квітня 2025 року розпочалось навчання фахівців психологічної служби закладів освіти Сумської та Вінницької областей.
До навчання також мали змогу долучитись зацікавлені в цій теми практичні психологи з Чернігівської, Полтавської, Житомирської, Івано-Франківської та Миколаївської областей. Зареєстровано на навчання з спецкурсу 41 фахівець психологічної служби системи освіти України.
Навчання за 36-годинною програмою з методики партнерської супервізії (інтервізії) для практичних психологів, які здійснюють постковідну соціально-психологічну реабілітацію учасників освітнього процесу відкрив Віталій Григорович Панок, дійсний член (академік) НАПН України, доктор психологічних наук, професор, директор Центру, в.о. академіка-секретаря відділення психології і спеціальної педагогіки НАПН України.

У ході навчання під час інтерактивних лекцій курсанти із зацікавленістю ознайомились з поняттям «партнерська супервізія (інтервізія)», її завданнями, принципами організації та перевагами для професійного розвитку практичного психолога. Акцентовано увагу на відмінностях інтервізії від супервізії, а також окреслено можливості впровадження інтервізійного підходу в умовах освітнього закладу.
Розглянуто структуру типової інтервізійної сесії, зокрема етапи її підготовки, проведення та рефлексії; представлено приклади протоколів і варіативні формати проведення інтервізійних зустрічей у фаховому середовищі.
Учасники мали змогу обговорити власний досвід взаємопідтримки в професійних спільнотах, а також визначити перспективи створення сталих інтервізійних груп для фахівців психологічної служби.
Під час практичних занять практичні психологи безпосередньо формуватимуть навички проведення інтервізійної групи за моделлю інтервізії, заснованої на власному досвіді (за С. Хмелинським).
Навчання проводять:
Мороз Руслана Анатоліївна, старша наукова співробітниця лабораторії прикладної психології освіти, кандидатка психологічних наук,
Каменщук Тетяна Дмитрівна, старша наукова співробітниця лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, кандидатка педагогічних наук.
Навчання відбувається у співпраці з фахівцями науково-методичних центрів практичної психології та соціальної роботи КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» та КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти».